EN LISTA INNAN LÄGGDAGS.

 

Har du någonsin sovit på ett badrumsgolv?
Nej, inte vad jag kan minnas ;-)

Vad ser du fram mest emot inom de närmsta sju månaderna?
Flytten och att dollan kommer.

Finns det någon som hatar dig?
Det tror jag nog.
Har du nånsin sovit på ett sjukhus?
Jo, gillas inte!
Vad irriterar du dig på just nu?
Människor som beter sig som SVIN!
Nämn en sak som irriterar dig riktigt mycket?
Dem där man kallar idioter.

Om du skulle köpa en hund eller katt, vad skulle du döpa den till?
Vet ej just nu.

Blir du nervös när någon säger att dom måste prata om någonting med dig?
Ja, man tror ju alltid det värsta.

Är du en organiserad person?
Ja, försöker vara det iallafall.
Betalar du oftast med kontanter eller kort?
Kort.

Vad gör du när du är trött?
Gnäller kanske? gäspar gör jag också.

Hur länge bör två personer vara tillsammans innan förlovning kommer på tal?
Det beror på hur seriöst förhållandet är. Men tycker att förlovning har blivit lite av en trend.

Finns du alltid där för dina vänner?
I vått och torrt, gör allt för mina vänner.

Har du någonsin känt dig utbytt?
Jaaaa....

Vet du vad du vill jobba med i framtiden?
Med människor, hjälpa dem som har det svårt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0